Google Tag Manager

Google Tag Manager

Google Tag Manager is een plugin die ervoor zorgt dat alle losse stukjes codes van verschillende tools in een keer op jouw website worden geplaatst. Hierdoor hoef je jouw webbouwer niet lastig te vallen voor iedere kleine aanpassing. Ideaal toch?

Neem contact op

Binnen één werkdag nemen wij contact op

niks

De voordelen van Google Tag Manager

Het inzetten van Google Tag Manager heeft vele voordelen, waaronder:  

  • Minder schakelen met webbouwer: er hoeft slechts eenmalig een stuk code op de website worden geplaatst
  • Betrouwbaar: minder kans op fouten doordat Google Tag Manager ons de geplaatste codes eerst laat testen voordat ze live gaan.
  • Sneller: het kost minder tijd dan alle losse plaatsingen/aanpassingen van de stukjes code.
  • Gratis: Net als Google Analytics is Google Tag Manager volledig gratis.

niks

Waarom Google Tag Manager?

Door Google Tag Manager in te zetten kun je goed doormeten waar men binnen jouw website op klikt. Je maakt gebruikersgedrag inzichtelijk, zoals het bezoeken van een conversiepagina, klikken op een bepaalde knop of het versturen van een formulier.

Wil je ook gebruik maken van Google Tag Manager? Wij helpen je graag!

Google Tag Manager is een betrouwbare tool die het mogelijk maakt om gegevens te verzamelen vanuit diverse domeinen door middel van tags. Kortom, de ideale manier om de website door te meten. Google Tag Manager is gebaseerd op een veilige en betrouwbare infrastructuur van Google-kwaliteit.

Tips van daar-om.nl

Navigeer
door het team!

Lars Penninga

Door het toevoegen van Google Tag Manager heb je 1 centrale plek waarop je al je scripts en pixels kunt beheren. Google Tag Manager is een belangrijke aanvulling op Google Analytics, het zorgt ervoor dat je meer te weten kunt komen over je bezoeker waardoor je op termijn nog meer…

  • CRO specialist
  • lars@daar-om.nl
  • 0505290555

Stijn Neijenhuis

“If your analysis findings aren’t capturing your audience’s attention, you either have the wrong numbers or the wrong audience”

  • Data manager
  • stijn@daar-om.nl
  • 0505290555

Lars Penninga

Door het toevoegen van Google Tag Manager heb je 1 centrale plek waarop je al je scripts en pixels kunt beheren. Google Tag Manager is een belangrijke aanvulling op Google Analytics, het zorgt ervoor dat je meer te weten kunt komen over je bezoeker waardoor je op termijn nog meer…

  • CRO specialist
  • lars@daar-om.nl
  • 0505290555

Stijn Neijenhuis

“If your analysis findings aren’t capturing your audience’s attention, you either have the wrong numbers or the wrong audience”

  • Data manager
  • stijn@daar-om.nl
  • 0505290555
Het daar-om.nl team

Onze teamleden staan op de foto met een attribuut dat hun hobby weergeeft. Nieuwsgierig naar de hobbies van ons team?

Ontmoet ons team