Lars Penninga
Wil je maar 1 keer betalen voor een nieuwe klant, met website personalisatie blijf je de aandacht trekken en krijg je meer klanten.
Van kijkers kopers maken met website personalisatie
Het inzetten van personalisatie op jouw website kun je vergelijken met die vriendelijke verkoper in een fysieke winkel. Iemand met kennis van zaken, die op het juiste moment de juiste vragen stelt of het juiste product toont en zo de twijfel van de klant wegneemt. Met personalisatie worden jouw kijkers kopers.
Overtuig je klanten met een persoonlijke ervaring op jouw website
Zorg voor een persoonlijke website of webshop met perfect getimede en relevante berichten die volledig aansluiten bij je bezoeker. Op deze manier bouw je vertrouwen op bij potentiële klanten. Met personalisatie haal je meer omzet uit je bestaande bezoekers. Hoe overtuigend is jouw website? Vraag een scan aan, we kijken graag eens met je mee!
Gratis scan aanvragen
25%
hogere orderwaarde
Loyalere
klanten
Lagere
bouncerate
Wat doen we met personalisatie?
Met personalisatie zetten we techniek, ervaring en psychologie in om je klanten vertrouwen te geven en te overtuigen.
Slimme verleidingstechnieken
‘Bestel nu!’, ‘Nog maar 3 stuks op voorraad!’ – met slimme verleidingstechnieken speel je in op een gevoel urgentie en schaarste bij je klanten. Door zulke boodschappen op het juiste moment te tonen bij een product, verlaag je de drempel voor de conversie.
Productaanbevelingen weergeven
Bekijkt een klant in je webshop een splinternieuwe racefiets? Dan is hij of zij misschien ook wel op zoek naar een nieuwe helm die daarbij past. Of verkoop je schoenen? Dan moeten je klanten vooral niet vergeten die bijpassende riem erbij te bestellen: zulke handige productaanbevelingen helpen om de ervaring van je klant te verbeteren, terwijl jouw orderwaarde groeit.
Reviews tonen
Door reviews te tonen aan klanten, nemen we eventuele twijfels bij ze weg. We geven ze het gevoel dat ze niet alleen zijn en dat ze de juiste keuze maken door bij jou te kopen.
1. Zorg ervoor dat meer mensen langer op je website blijven
We willen graag dat bezoekers een goed beeld van je bedrijf krijgen en dat ze vertrouwen hebben in wat je te bieden hebt. Door ze bijvoorbeeld positieve reviews van andere klanten te laten zien, krijgen je bezoekers dat vertrouwen.
2. Hogere orderwaarde
Door klanten op het juiste moment slimme aanbevelingen te laten zien die passen bij de producten waar ze al in geïnteresseerd zijn, zorgen we ervoor dat de gemiddelde orderwaarde stijgt.
3. Meer orders en loyalere klanten
Bezoekers die organisch via zoekmachines binnenkomen, hoef je niet via een advertentie aan te spreken: deze bezoekers komen dus gratis binnen! Als je website eenmaal goed staat, is SEO een aantrekkelijke en duurzame manier om bezoekers te trekken. Met SEO word je steeds minder afhankelijk van dure advertenties.
Personalisatie is een sterke aanvulling op een website die technisch al goed werkt en die door voldoende bezoekers bezocht wordt. Als fullservice online marketing bureau hebben we al ruim 1000 klanten geholpen en weten we als geen ander hoe we in moeten spelen op de online klantreis. Onze ervaren personalisatie specialisten weten het maximale uit jouw webshop of website te halen.
– Specialistische kennis
– Ervaring met diverse branches
– Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen
Vraag een offerte aan
Met personalisatie wijs je shoppers de weg. Zo maken we van kijkers kopers!
Alle specialisten binnen daar-om.nl hebben een eigen specialisme, maar door deze diensten met elkaar te laten samenwerken behalen wij het meeste rendement!
Personalisatie en advertising zijn een ijzersterke combinatie! Met advertising halen wij relevante bezoekers naar de website en met personalisatie zorgen onze specialisten dat van deze bezoekers meer kopers gemaakt worden.