Met e-mail automation stuur je de juiste content, op het juiste moment aan de juiste personen. Op deze manier geneer je goede en kwalitatieve leads.
E-mailmarketing
Weten potentiële klanten jouw website te vinden? Top! Dat betekent dat je organisch of via advertenties verkeer trekt. Nu wil je er natuurlijk voor zorgen dat jouw bezoekers loyaal blijven en direct aan jou denken bij hun volgende aankoop. E-mailmarketing helpt je hierbij: ontdek snel hoe!
Wat is e-mailmarketing?
E-mailmarketing is een van de oudste vormen van online marketing en nog steeds een van de meest succesvolle. Met gepersonaliseerde nieuwsbrieven en geautomatiseerde mails op het juiste moment til jij je campagnes naar een hoger niveau en haal je meer uit je (potentiële) klanten. Liggen er kansen op gebied van e-mailmarketing voor jouw bedrijf? Neem gerust contact op, we kijken graag eens met je mee.
Neem contact op
Nieuwsbrieven
Automation
Inzicht in data
Wat doen we met e-mailmarketing?
E-mailmarketing staat nooit stil: dit prachtige product is altijd in ontwikkeling! Nieuwsbrieven zijn de bekendste vorm van e-mailmarketing. Daarnaast kunnen we jouw bedrijf een boost geven door e-mail automation in te zetten: zo versturen we op het juiste moment het juiste bericht naar de juiste persoon.
Nieuwsbrieven
De bekendste vorm van e-mailmarketing is de nieuwsbrief. Nieuwsbrieven zijn voor ieder bedrijf interessant: of je nu producten verkoopt via je webshop of grote machines levert aan internationale bedrijven. Met een nieuwsbrief sturen we goed opgemaakte e-mails bomvol interessante content naar geïnteresseerden of klanten – altijd met een goed doordachte Call To Action (CTA).
Marketing automation
E-mail automation is het automatisch versturen van specifieke en gepersonaliseerde mails, op basis van een actie of gebeurtenis aan de kant van de ontvanger van de mail. Dit is bijvoorbeeld een mailtje dat je ontvangt als je nog een product in je winkelmandje hebt staan en deze nog niet afgerekend hebt. Deze methode is érg effectief en zorgt – indien goed ingericht – voor veel interactie.
A/B testen
Wanneer we een mooie mail gemaakt hebben, willen we natuurlijk dat deze door zoveel mogelijk mensen gelezen wordt én dat de lezer doorklikt naar de website. Door middel van A/B testen vinden we de onderwerpregel en de CTA die het beste werkt.
1. Geschikt voor B2B, B2C en e-commerce
Wanneer je e-mailmarketing goed inzet, werkt het voor ieder type bedrijf en voor iedere doelgroep, onafhankelijk van de branche waarin je actief bent. Dit geldt voor het versturen van nieuwsbrieven, maar ook zeker voor e-mail automation.
2. E-mailmarketing sluit aan op verschillende doelstellingen
Is het jouw doel om meer conversies te genereren? Wil je dat mensen een herhaalaankoop doen, wil je jouw klanten informeren over een nieuw evenement of wil je juist klanten aan je bedrijf binden? E-mailmarketing is voor heel veel doelstellingen een waardevol instrument!
3. Bereik direct betrokken (potentiele) klanten
Mensen schrijven zich niet zómaar in voor jouw nieuwsbrief. Iemand in jouw database kan iets bij je gekocht hebben, zich hiervoor aangemeld hebben via je website of misschien heeft hij of zij wel een evenement van je bezocht. Deze mensen kennen je bedrijf en zijn dus al geïnteresseerd in jouw product of dienst en betrokken bij je bedrijf!
E-mailmarketing is een enorm belangrijk onderdeel van iedere marketingstrategie. Onze specialisten focussen zich helemaal op dit razend effectieve product: die kennis en passie zetten we graag voor jou in!
– Specialistische kennis
– Ervaring met diverse branches
– Altijd op de hoogte van de laatste updates!
Vraag een offerte aan
Nieuwsbrieven kunnen met verschillende doelstellingen worden ingezet. Je kunt een nieuwsbrief inzetten om je klanten aan je te binden, meer winst uit bestaande klanten te halen of om geïnteresseerden te verleiden tot een aankoop.
De missie van daar-om.nl is MKB’ers helpen groeien en innoveren. Dit merk je ook door onze betrokkenheid. Wij zijn graag op de hoogte van jouw bedrijfsontwikkelingen en adviseren jou graag.
Door de AVG-wetgeving worden er strenge eisen gesteld aan het versturen van e-mails, vooral wanneer je deze aan consumenten (B2C) verstuurt. Wij weten wat deze regels zijn en hoe we jou kunnen helpen om deze na te leven. Voor jou weer een zorg minder!